Search
Search

Wat wij
samen doen, doet er toe

Support Engineer bij Intermax
De schakel tussen Intermax en klant

Werken als Support Engineer bij Intermax

De belangrijke schakel tussen Intermax en onze klant, dat ben jij. Bij ons passen mensen die van nature ‘nieuwsgierig’ zijn. Die met de twinkeling in de ogen praten over hun vak, die geïnteresseerd zijn en sociaal vaardig. Echte teamplayers.

the good, the bad and the ugly

Dit kun je verwachten als Support Engineer

Wat maakt werken als Support Engineer
bij Intermax anders?

Werken in de IT bij een onafhankelijke organisatie waar de meerderheid van de aandelen in handen is van de oprichter en het personeel, is zeldzaam. Daarnaast zit je bij Intermax op je plek als je het beste uit jezelf wilt halen. Wij kijken naar de persoon en niet alleen vanuit de functie. Er is een onbeperkt studiebudget en je wordt ondersteunt bij het ‘top of mind’ houden van jouw ontwikkeling. Ben je collegiaal, open, transparant en respectvol en wil je verder groeien in je vakgebied? Welkom.

We zijn continu bezig onszelf te verbeteren en te vernieuwen

Sten is Infrastructure Engineer bij Intermax

“Wat Intermax onderscheidt is de open cultuur, je vindt hier gemakkelijk je weg.”

We zijn continu bezig onszelf te verbeteren en te vernieuwen

Sten is Infrastructure Engineer bij Intermax

“Wat Intermax onderscheidt is de open cultuur, je vindt hier gemakkelijk je weg.”

Opleidingen, trainingen, cursussen

Haal het beste uit jezelf

Wij zitten niet stil en dat verwachten wij ook niet van jou. Wij dagen je uit om continue aan jezelf te blijven werken, jezelf te blijven ontwikkelen. Hiervoor krijg jij bij ons alle ruimte. Enerzijds via de interne Intermax Academy, anderzijds via het volgen van vakgerelateerde studies en cursussen. Hiervoor geldt, de sky is the limit!

Collega Intermax kale man met stoppelbaard voor twee beeldschermen wijst omhoog
Great place to work

Vergelijkbare vacatures bij Intermax

Werkdag van een Support Engineer bij Intermax

Klanten die bellen, kunnen met onsamenhangende vragen komen, vanuit hun eigen belevingswereld. Ze willen dan solide geholpen worden. Door iemand die goed kan luisteren, kan doorvragen, kan “afpellen” en gevolg-oorzaak kan doorzien. De impact begrijpen. Je kunt dan niet zomaar dingen aannemen, je moet het zeker weten. Zo kun je de klantvraag duidelijk vertalen naar het technische probleem en doorzetten naar het juiste team. Hoort het bij je eigen team en bij jouw interesse? Dan pak je het oplossen van het issue zelf op.

Wij monitoren op basis van SLA’s de omgevingen van onze klanten. Wanneer er een incident optreedt, dien je alert te zijn. Jij weet dat de klant informeren stap 1 is. Wat zegt de melding daadwerkelijk? Is dit al vaker voorgekomen? En wat is de impact voor de klant? Snel handelen en gestructureerd werken zijn dan van belang. Consciëntieus zijn ook. Raffel je jouw werk af dan worden de problemen alleen maar groter.

werkdag bij Intermax collega's samenwerking laptops twee longdrinkglazen met koud drankje
Wat kunnen we voor jou betekenen?

Neem contact op

Heb je vragen over een specifieke vacature? Of ben je benieuwd naar de mogelijkheden
om samen te gaan werken? Blijf daar niet te lang mee rondlopen, maar stel ze direct of
vraag ons jou terug te bellen.

Robbie van den Brink

IT Recruiter

Robbie van den Brink, recruiter a.i.

Ik bel jou terug

Mijn naam is Robbie en ik maak graag kennis met je. Hopelijk spreek ik je snel! Laat hier je gegevens achter en ik bel je terug.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.