Wat wij
samen doen, doet er toe
Werken als Support Engineer bij Intermax
De belangrijke schakel tussen Intermax en onze klant, dat ben jij. Bij ons passen mensen die van nature ‘nieuwsgierig’ zijn. Die met de twinkeling in de ogen praten over hun vak, die geïnteresseerd zijn en sociaal vaardig. Echte teamplayers.
Dit kun je verwachten als Support Engineer
- Jij bent ons visitekaartje naar onze klanten
- Door goed te luisteren en door te vragen "pel" jij het probleem af tot de kern
- Jij lost zelf het probleem op of schakelt jouw collega's in
- Analytisch, stap voor stap weet jij het probleem op te lossen
- Soms is het spannend, maar jij kan tegen de druk
- Leren, ontwikkelen en studeren kent bij Intermax geen grenzen
Wat maakt werken als Support Engineer
bij Intermax anders?
Werken in de IT bij een onafhankelijke organisatie waar de meerderheid van de aandelen in handen is van de oprichter en het personeel, is zeldzaam. Daarnaast zit je bij Intermax op je plek als je het beste uit jezelf wilt halen. Wij kijken naar de persoon en niet alleen vanuit de functie. Er is een onbeperkt studiebudget en je wordt ondersteunt bij het ‘top of mind’ houden van jouw ontwikkeling. Ben je collegiaal, open, transparant en respectvol en wil je verder groeien in je vakgebied? Welkom.
- Jij handelt zelf zoveel mogelijk problemen op.
- Bij ons is het niveau van support hoog.
- Elke dag leren. Als Intermakker ben jij intrinsiek gemotiveerd om te leren.
- Afwisselend werk, nieuwe cases komen elke dag binnen.
We zijn continu bezig onszelf te verbeteren en te vernieuwen
“Wat Intermax onderscheidt is de open cultuur, je vindt hier gemakkelijk je weg.”
We zijn continu bezig onszelf te verbeteren en te vernieuwen
“Wat Intermax onderscheidt is de open cultuur, je vindt hier gemakkelijk je weg.”
Haal het beste uit jezelf
Wij zitten niet stil en dat verwachten wij ook niet van jou. Wij dagen je uit om continue aan jezelf te blijven werken, jezelf te blijven ontwikkelen. Hiervoor krijg jij bij ons alle ruimte. Enerzijds via de interne Intermax Academy, anderzijds via het volgen van vakgerelateerde studies en cursussen. Hiervoor geldt, de sky is the limit!
Vergelijkbare vacatures bij Intermax
Werkdag van een Support Engineer bij Intermax
Klanten die bellen, kunnen met onsamenhangende vragen komen, vanuit hun eigen belevingswereld. Ze willen dan solide geholpen worden. Door iemand die goed kan luisteren, kan doorvragen, kan “afpellen” en gevolg-oorzaak kan doorzien. De impact begrijpen. Je kunt dan niet zomaar dingen aannemen, je moet het zeker weten. Zo kun je de klantvraag duidelijk vertalen naar het technische probleem en doorzetten naar het juiste team. Hoort het bij je eigen team en bij jouw interesse? Dan pak je het oplossen van het issue zelf op.
Wij monitoren op basis van SLA’s de omgevingen van onze klanten. Wanneer er een incident optreedt, dien je alert te zijn. Jij weet dat de klant informeren stap 1 is. Wat zegt de melding daadwerkelijk? Is dit al vaker voorgekomen? En wat is de impact voor de klant? Snel handelen en gestructureerd werken zijn dan van belang. Consciëntieus zijn ook. Raffel je jouw werk af dan worden de problemen alleen maar groter.
Neem contact op
Heb je vragen over een specifieke vacature? Of ben je benieuwd naar de mogelijkheden
om samen te gaan werken? Blijf daar niet te lang mee rondlopen, maar stel ze direct of
vraag ons jou terug te bellen.
Robbie van den Brink
IT Recruiter
- Bel 06-22782684
- r.vandenbrink@intermax.nl